کسب و کار اینترنتی باینری آپشن

کسب و کار اینترنتی باینری آپشن

فروشگاه بزرگ فایل پرشین کالا,فروشگاه اینترنتی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد از الیمپ ترید,استراتژی فارکس,آموزش باینری آپشن,کسب درآمد از بورس,کسب درآمد میلیونی,کار در منزل,کسب و کار میلیونی,کسب و کار میلیونی,درآمد میلیونی,کسب درآمد اینترنتی,محصول 300 هزار در 30 دقیقه,اعتماد شما,سرمایه ماست,

نظرسنجی سایت

آیا با استفاده از پکیج کسب درآمد 300 هزار در 30 دقیقه میشود درآمد میلیونی داشت ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1094
  • بازدید دیروز : 1378
  • بازدید کل : 2168423

چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره


چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره

 

چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره

چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره

بعد از چند هفته جهش، بیت کوین امروز بالاخره توانست به رقم پر اهمیت ۱۰,۰۰۰ دلار برسد. سوال اصلی اینجاست که چه دلایلی سبب شد تا پادشاه ارزهای دیجیتال بتواند به این سطح قیمتی برسد.

به گزارش بیت کوینیست، هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج که تنها ۴ روز دیگر رخ می‌دهد، اصلی‌ترین عامل در تسریع جهش صعودی بیت کوین بوده است. بلافاصله پس از هاوینگ، پاداش استخراج هر بلاک در شبکه از ۱۲.۵ واحد به ۶.۲۵ واحد بیت کوین کاهش خواهد یافت. در نتیجه هاوینگ، عرضه بیت کوین‌ و نرخ تورم آن با کاهش رو به رو خواهد شد.

داده‌ها در ارتباط با ترافیک اینترنتی نیز نشان می‌دهد که توجه سرمایه‌گذاران در حال جلب شدن به سمت بیت کوین است. داده‌های گوگل ترندز حاکی از آن است که هفته گذشته، جستجوی عبارت «هاوینگ بیت کوین» (Bitcoin Halving) به صورت سهمی‌وار رشد کرده است. از سوی دیگر شاهد افزایش علاقه مردم به عبارت «خرید بیت کوین» (Buy Bitcoin) در گوگل بودیم.

چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره
داده‌های گوگل ترندز از جستجوی عبارت‌های خرید بیت کوین (آبی) و هاوینگ بیت کوین (قرمز)

پائول تودور جونز (Paul Tudor Jones)، سرمایه‌گذار کلان افسانه‌ای با ثروت ۵ میلیارد دلاری نیز اخیرا به تمجید از بیت کوین پرداخته است.

او در یادداشتِ روز پنجشنبه خود اعلام کرد که با توجه به فعل و انفعالات جغرافیایی-سیاسی و شیوع گسترده ویروس کرونا، وقتی صحبت از ذخیره ارزش در میان باشد، بیت کوین «سریع‌ترین اسب» بازار خواهد بود. او در بخشی از این یادداشت می‌نویسد:

بیت کوین من را به یاد طلا در سال ۱۹۷۶ می‌اندازد، وقتی که وارد این کار شدم. طلا تازه به عنوان یک ابزار معاملات آتی وارد بازار شده بود (درست مانند بیت کوین) و چندین بازار صعودی را پشت سر گذاشت. ارزش آن تقریبا سه برابر شد.

مشخص نیست که اظهارات پائول تودور جونز تا چه اندازه بر بیت کوین و جهش قیمتی اخیر آن تاثیرگذار بوده است. این در حالی است که خط قرمز رنگ در نمودار زیر، زمانی است که یادداشت این سرمایه‌گذار توسط بلومبرگ منتشر شد. همانطور که می‌توان دید، پس از انتشار مطلب بلومبرگ، بیت کوین جهشی صعودی را آغاز و در عرض ۲ ساعت، صعودی ۳ درصدی را تجربه کرد.

چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره
زمان انتشار مطلب بلومبرگ و نوسانات قیمت بیت کوین پس از آن

تحلیل‌گران معتقدند که ورود جونز به بازار بیت کوین باعث می‌شود تا سیلی از سرمایه‌گذاران دانه درشت به سمت این بازار هجوم ببرند.

فدرال رزرو، بانک مرکزی آمریکا، نیز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا پول بیشتری را چاپ و روانه چرخه اقتصادی کند. مسئله‌ای که می‌توان آن را مهر تاییدی بر اظهارنظر جونز دانست.

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، اعلام کرد که این بانک به منظور پاسخ به شرایط فعلی، اقدامات خود نظیر پایین نگه داشتن نرخ سود، تسهیلات مالی برای شرکت‌ها و تزریق پول به نظام اقتصادی را ادامه خواهد داد.

بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند که این کار باعث رشد بیشتر بیت کوین می‌شود. آنها با مقایسه ارزهای فیات و بیت کوین عنوان می‌کنند که همزمان با کاهش نرخ تورم این ارز دیجیتال، ارزهای فیات با سرعت بیشتری به اقتصاد عرضه می‌شوند.

کارشناسان بازار بیت کوین اذعان دارند که نمودار بیت کوین به صد در صد صعودی است.

یکی از تحلیل‌گران مطرح به تقاطع صعودی مکدی (MACD) اشاره می‌کند. به عقیده او شاخص توقف و رشد سهموی (Parabolic Stop-And-Run) نیز سیگنال خرید را نشان می‌دهد و بیت کوین نیز از میانگین متحرک ساده پنجاه روزه (MA50)، صد روزه (MA100) و دویست روزه (MA200) عبور کرده است. این تحلیل‌گر، همزمان شدن این شاخص‌ها را یکی از عوامل اصلی در روند صعودی بیت کوین می‌داند.

بازخورد
 
بازخورد شما درباره ارزدیجیتال

این بازخورد برای صفحه چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره ارسال خواهد شد.

گزارش خطا
  • گزارش خطا
  • انتقادات و پیشنهادات
  • نیاز به راهنمایی
 
 
ارزهای دیجیتاللیست کامل
اخبار و مقالاتاخبار و مقالات بیشتر
صرافی ارزهای دیجیتالصرافی های بیشتر
دستگاه ماینر ارزهای دیجیتالدستگاه های بیشتر
موردی یافت نشد.
 
 

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1830

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ساعات پاسخ گویی از 14:00 تا 22:00

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کسب و کار اینترنتی باینری آپشن" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما