کسب و کار اینترنتی باینری آپشن

کسب و کار اینترنتی باینری آپشن

فروشگاه بزرگ فایل پرشین کالا,فروشگاه اینترنتی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد از الیمپ ترید,استراتژی فارکس,آموزش باینری آپشن,کسب درآمد از بورس,کسب درآمد میلیونی,کار در منزل,کسب و کار میلیونی,کسب و کار میلیونی,درآمد میلیونی,کسب درآمد اینترنتی,محصول 300 هزار در 30 دقیقه,اعتماد شما,سرمایه ماست,

نظرسنجی سایت

آیا با استفاده از پکیج کسب درآمد 300 هزار در 30 دقیقه میشود درآمد میلیونی داشت ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 643
  • بازدید دیروز : 1794
  • بازدید کل : 2171109

شروع معامله‌گری: راهنمای مبتدی برای معامله در بازار ( الیمپ ترید )


شروع معامله‌گری: راهنمای مبتدی برای معامله در بازار ( الیمپ ترید )

 

برای ورود به سایت الیمپ ترید برای ایرانیان کلیک کنید

اگر در نظر دارید وارد معامله‌گری شوید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، در ادامه برخی از نکاتی که باید بدانید و یک راهنمای سریع برای به دست آوردن اطلاعات اساسی تجارت معرفی می‌کنیم.

مواردی که قبل از شروع معامله‌گری باید در نظر بگیرید و سؤالات متداول:

 

۱. آیا می‌توانم با معامله‌گری در بازارها پول درآورد؟ بله، اما هرگز با پولی بیشتر از آنچه آماده‌اید از دست دادن معامله نکنید. بله، برخی افراد در بازارها میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند، اما آنها استثنا هستند و قاعدت نیستند. با این حال، بسیاری از معامله‌گران با درآمد متوسط و پایین‌تر، با معامله روزانه زندگی خوبی دارند و کسانی که مهارت‌های خود را بهبود می‌بخشند، اغلب بسیار موفق می‌شوند.

 

۲. آیا معامله‌گری راحت است؟ خیر، اما همچنین هیچ علمی پیچیده نیست. مانند هرچیزی ارزشمند دیگری، اگر راحت بود، همه انجام می‌دادند و سوددهی نمی‌شد. برای موفقیت بسیار، معامله‌گری نیاز به آموزش، تمرین و تجربه دارد. با این حال، برای شروع نیازی نیست که مقدار زیادی پول داشته باشید، نابغه باشید یا تحصیلات دانشگاهی برجسته داشته باشید.

 

۳. بهترین بازارهایی برای معامله‌گری برای مبتدیان چیست؟ این سؤال معتبر است، اما پاسخ واقعاً به سرمایه‌گذار، اهداف، علایق و غیره وابسته است. هر فردی متفاوت است. اگر به دنبال رشد پایدار برای بازنشستگی در ۲۰ یا ۳۰ سال آینده هستید، انتخاب‌های بازار شما متفاوت خواهد بود نسبت به اگر به دنبال درآمد هفتگی یا ماهانه از معامله‌گری هستید.

 

گزینه‌ها شامل معامله روزانه، معامله ارز (فارکس)، سهام، اوراق بهادار، ملک و موارد دیگر می‌شوند.

 

در ادامه یک لیست کنترلی خوب برای شروع ماجرای معامله‌گری خود را معرفی می‌کنیم که شامل برخی از مفاهیم اساسی معامله‌گری است:

 

در مورد تجارت و بازار بخوانید

 

آشنایی با انواع مختلف معامله‌گری و بازارها را بدست آورید. معاملات باینری آپشن (Fixed Time) ، فارکس (Forex)، سهام (Stocks) و صندوق‌های تبادل‌نشده (ETFs)، معامله روزانه، سرمایه‌گذاری بلندمدت، سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و غیره - انتخاب‌های بسیاری وجود دارد.

 

با این حال، اگر مبلغ زیادی سرمایه برای شروع ندارید، معامله روزانه (intraday trading) احتمالاً بهترین گزینه برای شما است، زیرا شما قادر خواهید بود معاملات کوچکی را کنترل کنید که به تدریج درآمد شما را افزایش دهند.

 

مکان مناسبی برای شروع، معامله زمان ثابت (Fixed Time) و فارکس است و به دلایل مختلفی. معامله زمان ثابت می‌تواند به شما بازدهی ثابتی را ارائه دهد، به ویژه زمانی که از پلتفرم زمان ثابت اولیمپ ترید (Olymp Trade) استفاده می‌کنید.

 

وقتی موقعیتی را باز می کنید که در آن یک معامله صحیح در زمان ثابت 90٪ از مبلغ معامله را باز می کنید، از قبل می دانید که پرداخت شما چقدر خواهد بود.

 

 

با فارکس در الیمپ ترید Olymp Trade، شما از افزایش چند برابری مقدار معامله خود بدون ریسک سرمایه اضافی بهره‌مند خواهید شد. ضرایب ضربهای الیمپ ترید تا ۵۰۰ برابر مقدار سرمایه‌گذاری شما است، به‌طوری که حتی یک معامله کوچک به ارزش ۱۰ دلار آمریکا را به یک معامله به ارزش ۵۰۰۰ دلار آمریکا تبدیل می‌کند.

 

در مثال زیر، مشاهده می‌کنید که یک معامله به ارزش ۱۰۰ دلار آمریکا توسط الیمپ ترید به ۵۰۰۰۰ دلار آمریکا ضرب خورده است و به همین ترتیب، معامله ۲۷ دلار آمریکا (۲۷٪) سود به دست آورده است در ۳۵ دقیقه با افزایش کمی در جفت ارز EUR/USD.

 

 

باز کردن حساب

 

راه‌اندازی یک حساب با یک کارگزار، مرحله بعدی در فرایند است و اگر تازه وارد معامله‌گری شده اید ، ممکن است کمی ترسناک باشد. شما باید به نوع بازارهایی که کارگزار ارائه می‌دهد نگاه کنید، اما مهم‌تر از آن، هزینه‌هایی که آنها اعمال می‌کنند را بررسی کنید.

 

 

در مثالی که در عکس فوق آمده است، ما یک معامله روی جفت ارز EUR/USD با ارزش ۱۰۰ دلار آمریکا باز کردیم که Olymp Trade آن را برای ما ۵۰۰ برابر کرد. ما به‌طور فوری می‌دانیم که کمیسیون‌هایی که بر روی معامله اعمال می‌شود (خط سبز بالا سمت راست) و همچنین می‌توانیم آن را در تاریخچه معاملات (پیکان قرمز در سمت راست) و همچنین در کجا از سرمایه خود می‌توانیم ضرر کنیم (پیکان قرمز در پایین) مشاهده کنیم.

 

دوباره، این یکی از دلایلی است که ما توصیه می‌کنیم از الیمپ ترید استفاده کنید، زیرا آنها هیچ هزینه‌ای ندارند تا زمانی که حساب شما فعال باشد (یکبار در هر ۶ ماه)، سپرده حداقل کوچکی تنها ۱۰ دلار آمریکا است و کمیسیون‌های شما در هر معامله قبل از اجرای معامله نمایش داده می‌شوند، بنابراین شما به‌طور پیشازماندارانه می‌دانید که چه هزینه‌هایی دارید.

 

علاوه بر این، الیمپ ترید یک کارگزار قابل اعتماد و قابل اعتماد با رتبه A از کمیسیون مالی بین‌المللی است، بنابراین نیازی به نگرانی از از دست دادن سپرده خود ندارید.

 

هوشمندانه تر کار کنید نه سخت تر

 

از دوره‌های آموزشی برای یادگیری استفاده از ابزارها و نمودارها در معامله‌گری استفاده کنید. در ابتدا، این نمودارهای پیچیده ممکن است شما را ترسانده باشند، اما با یک مقدار کوچک آموزش مانند منابع آموزشی ارائه شده توسط Olymp Trade، شما به سرعت شگفت‌زده خواهید شد که چقدر سریعاً آنها را درک می‌کنید.

 

با اختصاص تنها یک ساعت در روز به آموزش خود درباره بازارها، به زودی آماده خواهید بود تا از همه ابزارهایی که حرفه‌ای‌ها استفاده می‌کنند استفاده کنید بدون این که نیازی به بازگشت به دانشگاه داشته باشید. بسیاری از منابعی که الیمپ ترید ارائه می‌دهد، شامل ویدئوهای آموزشی و وبینارهای زنده است تا فرآیند را آسان‌تر کند.

 

تحلیلگران مالی الیمپ ترید به طور منظم در وبلاگ محبوب خود در موضوعاتی که برای شما بهترین معامله‌گری را فراهم می‌کند، پست می‌گذارند.

 

تمرین کردن به حرفه ای شدن منجر می‌شود

 

برای بهبود مهارت خود در استفاده از پلتفرم معامله و تست دانش جدید خود بدون ریسک سرمایه خود، با یک حساب آزمایشی شروع به معامله آزمایشی کنید. این روش عالی‌ای است برای آشنایی با معامله چون خطاها برای هر شخصی در یک فعالیت جدید غیرقابل اجتناب است.

 

الیمپ ترید حساب‌های آزمایشی رایگان برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. الیمپ ترید ۱۰,۰۰۰ دلار آمریکا به شما در حساب آزمایشی خود ارائه می‌دهد و شما می‌توانید هر زمانی به آن برگردید و موجودی آن را به ۱۰,۰۰۰ دلار برگردانید.

 

همچنین شما در پلتفرم مشاوره و کمک عالی در تصمیم‌گیری خود را دریافت می‌کنید مانند روند بازار کنونی، تحلیل‌ها و پشتیبانی.

 

 

یک هدف با استفاده از حساب آزمایشی خود تعیین کنید و استراتژی و مهارت‌های جدیدتان را به آزمون بگذارید. هنگامی که راحت شدید، زمان آن رسیده است تا با استفاده از پول واقعی، معاملات خود را "زنده" انجام دهید.

 

معامله‌گری را مانند یک کسب و کار در نظر بگیرید.

 

تمام معاملات خود را (مثبت و منفی) پیگیری کنید. تنظیمات را انجام داده و در آن بمانید. هدف اولیه از این کار این است که پولتان را از دست ندهید. اغلب افراد وقتی این را به آنها پیشنهاد می‌دهیم، گیج می‌شوند. چرا باید هدفم را برای کسب هزاران یا میلیون‌ها دلار تنظیم نکنم؟

 

بسیاری از معامله‌گران تازه‌کار به طور اشتباه فکر می‌کنند که سودهایشان به طور ناگهانی افزایش می‌یابد هنگامی که شروع می‌کنند. هدف شما باید این باشد که در حین تقویت و بهبود مهارت جدیدتان، پولتان را حفظ کنید. هنگامی که ثابت شوید، سودها به طور مداوم افزایش می‌یابند و بیشتر اتفاق می‌افتند.

 

معامله‌گران تازه‌کار می‌توانند با شروع از مبانی که در اینجا ذکر می‌کنیم، به سمت رسیدن به اهداف مالی خود قدم‌های بزرگی بردارند. با تلاش خوب، کوشش مستمر و حمایتی که از یک پلتفرم عالی مانند Olymp Trade دریافت می‌کنید، موفقیت مالی بسیار قابل دستیابی است

 

برای ورود به سایت الیمپ ترید برای ایرانیان کلیک کنید

 

  انتشار : ۴ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 234

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ساعات پاسخ گویی از 14:00 تا 22:00

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کسب و کار اینترنتی باینری آپشن" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما